Vin och så...

Jag har träffat världens snyggaste kille, men för att få upp hans intresse lite måste jag nog gå ner i vikt.. fortare än jag planerar. Fasta maybe? Fastade i går..och dagen innan det..på nyår, eller tja, det blev ju en del tomma kalorier..

Nu sitter jag här, och dricker vin, har redan druckit en halv flaska själv.
Brukar ni dricka ensamma? jag gör det ibland..det är skönt att vara full själv, hemma liksom. Ingen som ser haha.

Om någon vill så kör jag gärna en fasta, ihop med någon dårå.

Dang, måste ut och springa senare ikväll....fettet dallrar från jul. Jul är faktiskt min värsta högtid. Jag älskar jul men man äter Alltid för mycket. ALLTID!

Puss på er

Kommentarer
Clara säger:

Haha, ja jag brukar ibland, tycker det är skönt att bli lite lagom full och bara tycka att allt är bra :P

2014-01-03 | 12:00:26
Bloggadress: http://minspegel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback