Jag vet inte

Jag kommer ihåg en kväll för några veckor sedan. Jag hade varit ute med en kompis och hennes pojkvän på klubben och var väl ganska full. Vet egentligen inte vad som hände men jag blev upprörd på vägen hem i alla fall...av någon anledning.

När jag vaknade på morgonen gjorde det ont men jag var så himla trött att jag inte orkade bry mig tills jag insåg att det var flera skärsår på mitt lår, jag hade alltså skurit mig själv..kommer inte ihåg det men just då måste jag varit väldigt ledsen.Det är svårt att förklara men där på morgonen kände jag mig faktiskt en aning rädd för mig själv på något sätt.

Senare samma dag upptäckte jag att jag spelat in en 3 minuters lång video på min telefon där jag klagade över killen som tog min oskuld och som jag var olyckligt kär i ett bra tag, tror faktiskt det är först nu som jag lyckats släppa honom helt och hållet, kanske för att jag börjat stänga av mina känslor när det behövs.

Vi alla hanterar känslor på olika sätt, jag har gått igenom olika stadier som tagit mig till detta.
Gråta ------> Gråta ännu mer -----> Försöka att inte gråta ----> Utåt inga känslor men inombords en storm av allt.

Ibland när jag är ute och går kan jag känna mig så himla arg, på allt och alla och jag vet inte varför. Ibland får jag lust att bara skrika och flippa ut. Ibland gör jag det dock, men det är bara hemma. När ingen ser.

Kommentarer
Clara säger:

Får också stark lust till det ofta, att bara skrika allt man orkar, det hade varit bra.
Läskigt med skärsåren håller jag med om...Styrkekramar <3

Svar: Tack, kramar tillbaka till dig <3
Amanda

2013-09-08 | 09:39:08
Bloggadress: http://minspegel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback