Don't stop BELIEVEING

Jag ska köpa kort på sats idag eller imorgon, gruppträningar ftw! 
Jag har inte tränat på ett riktigt gym på länge.. Brukar undvika sådana platser där det finns många fina smala människor, får oftast ångest då men samtidigt hjälper inte mina försök att gå ner i vikt via sena promenader så ett gymkort måste hjälpa mig. Jag har liksom ingen vilja längre, eller jo vilja har jag men ingen kraft, kraft att hålla mig borta från mat, och sen dör jag ju av skam och ångest. 
För mig finns det inget mitt emellan, jag kan inte äta EN godisbit, jag äter tills jag mår illa i stort sett...ja det kallas ju hets. 

Första gången jag spydde var faktiskt ungefär ett år sedan, har för mig att det var i november. Jag hade blivit tvingad till att äta middag och jag höll på att börja gråta, dagen hade gått bra innan det..så jag spydde, när min pappa och våra gäster satt i köket. Duschen var på så ingen hörde något. 

Idag har jag för övrigt ätit en portion gröt, en fralla (utan mejeri) och en banan..ville helst fasta men det klarade jag ju uppenbarligen inte ;) 
Imorgon ska jag hå till Apoteket och köpa dulco, har massor av mat i magen..och nu när jag tänker efter, ett paket dulco kostar ju typ femtio kronor, och jag har köpt väldigt många paket! Tänk hur mycket jag skulle sparat om jag inte köpt dem..

Puss 

Kommentarer
Daniella 🌙 säger:

Varför köper du dom dyra istället för dom för 18 kr?

Svar: Finns det dulco för 18 kr??
Amanda

2013-09-19 | 03:32:48
Bloggadress: http://vapenbroder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback