Äcklig sanning

Okej. Nu måste jag faktiskt berätta sanningen för er, även fast jag skäms..så himla himla himla himla mycket.
Jag har inte vägt mig på hela sommaren och det finns bara en anledning till det, jag har gått upp i vikt, och inte ett kilo utan så mycket mer än det.
Jag väger nu 59,2. Jag dör. Nej rephrase that...jag ville dö när jag såg siffrorna på vågen,
Kanske är lite hetsvikt kanske inte...har dock försökt spy upp det mesta jag ätit men lyckades väl förmodligen inte dårå..gr8.

Vad gör flickan när hon vägt sig? fastar! och jag bryr mig inte om det är sämsta sättet att gå ner i vikt..jag orkar inte, det funkar för mig.

God natt och puss på er.


Kommentarer
Clara säger:

Fan vad jobbigt! Styrka till dig <3

Svar: Jag hittar ingen ballerina diet som varar i 10 dagar, om du har den får du gärna länka. Men jag har tittat på ballerina förut men tyckt att den innehåller för mycket kött för mig som vill dra ner på det och funderar på att bli vegetarian. Sen är mamma okej med att jag kör 5:2 men typ ingen annan diet så det är den jag kommer undan med.

Men jag tycker att ballerina dieten har bra "tänk". Det verkar smart och bra. Har du provat den ngn gång?

Svar: Vi borde pröva den :) starta 1 oktober?(:
Amanda

2013-09-12 | 22:57:00
Bloggadress: http://minspegel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback