Torsdag

Dagligt matintag:
Fyra mackor med smör..(Dör)

3/4 av en portion gröt med cirka 2 dl bär (blåbär och hallon) och en dl soyamjölk light

En förförförjeijfljem för stor skål med spagetti och kyckling med tomatsås..

Jag är döende, fy vad jag är ÄCKLIG.
Jag skakar bara på huvudet, hur kunde idag bli så HEMSK...
Spyr endast när jag måste..när jag ätit för mycket, gillar personligen inte att spy.
Idag ville jag dock spy, efter jag hade ätit...men det skulle bara vara för riskabelt, ja menar min pappa satt i vardagsrummet och han skulle bli misstänksam om jag skulle vara i badrummet för länge.
Speciellt efter igår när han var jättearg på mig för att jag inte åt middag..
Jag tar så illa upp, jag blir verkligen förödmjukad när folk säger att jag måste äta blablablalb...
De ser att jag måste gå ner i vikt? Jag är ju tjock..jag är ju mer än mullig! det är inte friskt..
Nåja.
Hoppas vem som än läser är starkare än mig <3

Kommentarer
raison d'être säger:

du är INTE äcklig ❤

Svar: <3 tack
Amanda

2013-02-28 | 23:57:00
Bloggadress: http://calmthefuckdown.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback