Första inlägget

Idag är en dålig dag.
Sov väldigt dåligt inatt, kan ju bero på min extrema ångest från igår? när jag åt som en äcklig häst.
känner hur mycket jag gått upp i vikt bara från igår, vill inte ens ställa mig på vägen ärligt talat :/
Gjorde också bara 4000 jumping jacks igår, det blir ju 560 kalorier, inte mycket alltså.
Men det är sååå himla jobbigt att göra jumping jacks, jag svettas alltid extremt mycket, men det kanske bara är bra? så slipper jag frysa som jag alltid gör..
 
Har för övrigt börjat märka hur min ryggrad börjar försvinna in i min feta rygg...och mina ben och mage har blivit fetare.
Vad händer? Vad hände med min disciplin jag faktiskt bygg upp ganska så väl?
Senaste veckan har varit hemsk i matväg!
Alla tjatar och tjatar på en att jag ska äta, får panikattacker ibland när jag ser maten, får nästan alltid innan jag ska äta ärligt talat.
Pappa hade lagat någon vidrig potatisgratäng med fettdrypande kyckling (så mycket kalorier) får ångest bara jag tänker på det.
Så vill ni veta hur ni ska få mig att skvätta en tår då är det bara att laga mat och hålla upp det framför mig! 
Mest effektfullt blir något som ser onyttigt ut.
 

Kommentarer
Elin säger:

Sv: Grönt te är gott men jag föredrar nog Yogi Tea. :)
Kram!

Svar: Vart kan man köpa yogi tea? jag har letat nästan överallt :(
Amanda

2013-02-05 | 16:12:43
Bloggadress: http://simpleway.blogg.se
Elin säger:

De brukar kunna finnas på ICA, om inte så finns de på hälsokostbutiker, som Life där jag hittade teet! :)

2013-02-05 | 17:12:07
Bloggadress: http://simpleway.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback