Andra inlägget

Tittar på supersize vs superskinny nu!
Hur konstigt det än låter så är det en av mina thinspos..

Tänkte också sätta en målvikt så att jag har något att sträva mot! Jag menar nu försöker jag ju bara bli smal..men om jag har en målvikt håller jag mig motiverad!
Kände mig riktigt trött när jag kom hem från skolan, har inte ätit på två dagar så är väl därför.
Men det känns bra!
Halva fastan har redan gått, så fort det går...kanske fastar i några dagar till?
Det är dock ganska svårt, min pappa tjatar hela tiden att jag ska äta, det vore riktigt skönt om jag slapp höra allt tjat och bara fick göra som jag vill!
Dom vill bara att jag ska vara tjock! Så att de kan vara smalare än mig.Not gonna happen.
Dock är jag ensam hemma imorgon (vid middag) det betyder att jag slipper lägga upp mat på tallriken och sedan slänga den..so risky.
Har faktiskt inte blivit påkommen än med att slänga mat, tänker inte bli det heller!

Här kommer min målvikt. har cirka tio kilo kvar...........herregud..
Målvikt: 40 (bmi 14,7)

Puss

Kommentarer
Daniella, minus 80 kilo. säger:

Ska bli kul att följa dig ❤

Svar: Dig med :)
Amanda

2013-02-06 | 22:57:09
Bloggadress: http://captivatedminds.blogg.se/
There's A Possibility säger:

SV: Åh nej! I wish. Det där är MIN inspiration. Jag väger för tusan 64.5 kg just nu :P har typ 20 kg kvar innan jag ser ut sådär. Det finns en kategori i min blogg som heter "Bilder på mig", där kan du se hur fläskig jag blivit efter mitt försök att tillfriskna.

2013-02-07 | 00:28:20
Bloggadress: http://theresapossibility.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback